Followers

CUBE KORANG KLIK KAT SINI

SENARAI GIVEAWAY

SEPTEMBER

-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/ga-1st-year-blog-anniversary.html (tarikh tutup : 10/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/segmen-bloglist-sept-dec-2015-by.html (tarikh tutup : 16/9 keputusan : 17/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.com/2015/08/souvenirs-dari-europe-giveaway-contest.html (tarikh tutup : 19/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.com/2015/09/brooch-mini-giveaway.html (tarikh tutup : 22/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/mini-giveaway-by-impiana-cik-yanie-2015.html (tarikh tutup : 29/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/mini-birthday-giveaway-by-miminadam.html (tarikh tutup : 30/9)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/giveaway-kunjungan-1-juta.html tarikg tutup (30/9)

OKTOBER
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/face-mask-giveaway.html (tarikh tutup 3/10)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/giveaway-my-graduation-celebration.html (tarikh tutup : 7/10)
-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/10/fuyooo-giveaway-by-mama-darwiish.html (tarikh tutup :28/10 keputusan 3/10)

tak tahu tarikh tutup

-http://kisahsinenot22.blogspot.my/2015/09/giveaway-10-missdae.html

SILA KLIK!!!!

AMIN!!!

AMIN!!!

Saturday, 11 February 2012

SINGER 8215

ALHAMDULILLAH....
bersyukur dgn tuhan...
rezki lebih taun nie..ape yg aku idamkan menjadi hak aku..semalam 10/2/2012 ayah aku bawak aku p kedai SINGER sebab nk belikan aku sebuah mesin jahit idaman...bukan ape aku minat menjahit pastu assignment aku memerlukan sgt mesin sendri sebab xlaratla nak berebur mesin kat bengkel..pastu baguskan ade mesin sendri..leh gak aku menjahit kat umah aku...
harga mesin nie rm700.00..waranti setaon n de 15 jenis jahitan..yg beznye bapak aku sponsor rm200.00.so gune duet aku rm500.00 jela.THANK YOU  ayahhh

nie la mesin jahit baru aku 
like3..kotak die pink..haahahah





style='overflow:auto; width:ancho; height:500px;'>'>

4 comments:

  1. boleh sya tau..spanjang awak guna mesin ni ada masalah x?

    ReplyDelete
  2. xbrape ok la....mybe sebab saye nie ganas sgt kot :P

    ReplyDelete
  3. sy adalah penjual singer..dan saya berpendapat model 8215 adalah model paling bermasalah.
    butang revese selalu losse dgn jarak jahitan.. pully pemusing jarum cepat patah...dan design nya yg agak ketinggalan zaman,,, cadangan sy ambik model singer 8280 atau 2250 atau 2259 atau 4423...
    kalau nak beli dtg kedai saya di wangsa melawati
    0173662215...free demo dan freegift

    ReplyDelete
    Replies
    1. angree la jugak ngn pendapat awak..tapi saye dh beli mesin nie dh nk dekat setahun dh ...:)
      time nk beli nie de gak survey tp xde byk sgt info..so bedal je la beli yg nie hehehe
      even die byk gak masalah tapi so far mesin nie byk dh tolong siapkan assgmnet baju + baju2 saye :)

      Delete